utorok 15. januára 2019

Silvester a narodeniny Chata pod Chlebom 2018

Myslím si, že tu moc niet čo dodať. Toto bola ozaj že poriadna párty. Vlastne ťažko povedať, či sa po vyše dvoch týždňoch ešte aj skončila. Za pár dni sa z chaty veľmi milej stala obrovská láska. No čo sa teda stalo?

Nový úžasný rok práve začína :)

28mého Decembra v neskorých popoludňajších hodinách sa vyberám hore na chatu. Už je to skoro týždeň čo som začal opäť jazdiť na lyžiach. Síce skoro posledný, ale o to si myslím, si to viac teraz užívam. Na chate sa stretávam s parťákmi z Nitry a párty môže začať. Ako darček dostávam úžasnú klobásku. Haha, poznajú ma. No a už horec tečie potokom. Samozrejme len takým decentným.

Cesta potokom nikdy nesklame..

Večer s týmito úžasnými ľuďmi ubehol ako voda a za chvíľku tu bolo aj ráno. Trošku sme pospali, načerpali síl a vybehli hneď ráno jazdiť. Najprv bolo treba ale chatu od snehu odhádzať. Poviem Vám nebolo to med lízať. Zrejme by som povedal aj smrť horcu. Som slabučký ako muška. Slabosť ale zažehnáme parádnym jedlom a teplým čajom a opäť je síl na lyže. Snehu stále pribúda. Každým dňom jazdíme len ľahší a ľahší prašan.

Znovu doma

Niekde na mojom ihrisku

Nebolo tomu inak aj dnes. Trošku rozcvičíme predsa Nitranov. Myslím si, že väčšine sa to páčilo a tým čo nie, dotrénujú a budú tiež pišťať od radosti pri lyžbe krásnymi riedkymi lesíkmi Malej Fatry. Konkrétne Snilovskej doliny. Poobede mi tuším bolo potrebné ísť na nočnú. Teda na chvíľu odbieham, ale hneď na druhý deň poobede som hore znovu.

Sňahu všade

Je nedeľa 30tého decembra. Ľudí je tu ako maku. Aj keď počasie ani jeden deň nie je úplne najprivetivejšie. Ani raz sa nám nepodarilo zahliadnuť vrcholky Kriváňa či Chlebu. To nám moc ale nevadí. Lesíky môžeme jazdiť stále. Deň ubehol ako voda a je tu Silvester.

Julové zacyklenie sa v lese pred Silvestrom

Na chate sa už o mňa starajú ako o vlastného. Večer prichádzajú davy ľudí. S Vierkou chystáme jedálne na poriadnu párty. Všetko musí byť tip-top. Stoly rozprestreté, večera zjedená. Pomaly to môže začať. Spočiatku som mal dosť mindráky, či bolo správne rozhodnutie zostávať na chate pod Chlebom a nie ísť ako po minulé roky na Maguru. Spočiatku tu bolo až príliž mnoho ľudí a každý si žil svoj život. Skupinkovalo sa to, čo sa mi vonkoncom nepáčilo.

Príprava na veľký deň?

Stôl sme mali na opačnom konci chaty od našich chatáriek. Nedalo sa roztrhnúť. Postupne sa ale presúvame na parket pred pult. Je síce hudba aj v novej jedálni ale nie je to Moja kučerava Marča, Ona ľúbi pomaranče, či Sedemdesiat sukieň. Prichádza konečne aj parťák Julo. Okrem iného máme medzi sebou aj Francúza čo vie aspoň nazdravie po Slovensky. Spoznávame kopu nových úžasných ľudí. Hodiny plynú a prichádza polnoc.

Už je tu večer

Všetky mraky sa rozchádzajú a my máme možnosť vidieť všetky ohňostroje Turčianskej záhrady. Pripíjame si šampanským a Julo diriguje čo má kto robiť na vytvorenie nového nápisu PF 2019. Aj keď prskavky horeli asi tak 3 sekundy a každému v inej sekunde podarilo sa nám to. Vau. Prvá fotka bol náš výtvor :)

Rôzne podoby obúvania sa na prelome rokov

..a vyzúvanie do postele

Disko pokračuje ďalej. Postupne ľudia pospávajú, no my ešte po štvrtej hodine rannej rozoberáme zmysel života. Pár hodín pospíme a máme tu nové ráno. Nový rok a s ním úžasné pokračovanie zážitkov na chate. Berieme lyže a ideme čo to pojazdiť. Veď sa hovorí, ako na nový rok, tak vari po celý rok. Verím teda, že sneh sa nás len tak ľahko nebude chcieť zbaviť.

Po Silvestri dolu trošku ťažšie

Bolo to úžasných 5 dni na horskej chate. Prirastá mi to tu veľmi k srdcu. Myslím si, že toto bude láska na dlhšie. A verím, že nie len na zimu. Chcem aj Maxíka raz za čas zobrať so sebou cez hrebeň a ukázať mu týchto super ľudí a divoké hory okolo. Veľmi sa teším čo prinesie rok 2019. Tak ho prajem šťastný nie len sebe ale aj všetkým Vám čo sa vidíme spolu na horách.